W Urzędzie Miasta Rumi zmienią się zasady obsługiwania petentów
Dziennikarz S. Bartosik, 28 maja 2020
Kontakt z urzędnikami tylko w Biurze Obsługi Mieszkańców, nadal będzie dostępna skrzynka do składania dokumentów – tak od 1 czerwca będzie działał Urząd Miasta Rumi.
Jak informuje miejski samorząd, zmiany w obsłudze petentów wprowadzono w związku z ogólnopolskim ustabilizowaniem się tempa przyrostu zachorowań na COVID-19. Wchodząc do budynku trzeba zdezynfekować dłonie i zasłonić usta. Do dyspozycji klientów będzie wyłącznie Biuro Obsługi Mieszkańców zlokalizowane na kondygnacji „0”. Reszta urzędników nadal będzie pracować w trybie wewnętrznym.
Jeśli okaże się, że sprawa wymaga kontaktu z pracownikiem danego wydziału lub referatu, wówczas zostanie on poproszony o podejście do Biura Obsługi Mieszkańców. W holu nadal będzie dostępna skrzynka, w której można składać dokumenty bez konieczności kontaktu z urzędnikami. Zgłoszenia o przyznanie Karty Dużej Rodziny, Rumskiej Karty Dużej Rodziny oraz Rumskiej Karty Seniora będą przyjmowane telefonicznie – w Wydziale Spraw Społecznych w każdy poniedziałek i środę. Odbiory będą się odbywać po uprzednim ustaleniu terminu.
Nowe zasady w Urzędzie Miasta Rumi będą obowiązywać od 1 czerwca.