Dłuższa obsługa petentów w Pomorskim OW NFZ

Dziennikarz , 14 grudnia 2022

fot. Pomorski Oddział Wojewódzki NFZ

W poniedziałki klienci będą obsługiwani dłużej – poinformował Pomorski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia.

Taką potrzebę zgłaszali petenci. W poniedziałki do placówek Funduszu będzie można się zgłaszać od 8:00 do 18:00. Od wtorku do piątku będą otwarte do 16:00. Taki harmonogram obowiązuje sale obsługi klienta w Gdańsku, Gdyni, Chojnicach i delegaturze w Słupsku.

We wszystkich można na przykład potwierdzić profil zaufany, uzyskać pomoc w założeniu Internetowego Konta Pacjenta, uzyskać informację o prawie do świadczeń czy otrzymać Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego.  


Głosy słuchaczy

Twój głos

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *



The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Current track

Title

Artist

Wybierz jeden z adresów: