„Pokazujemy twarz regionu” – mówi Magdalena Węgrowicz o przekazie kierowanym do turystów w najnowszym spocie promującym Pomorze

Dziennikarz , 26 września 2024

fot. Pomorskie Prestige
Klëka Radia Kaszëbë 26.09.2024, 08:55

To część kampanii „Pomorskie Prestige: poczuj więcej”. Najnowszy filmik jest zachętą by zboczyć z głównych, utartych szlaków

Pokazano w nim smaczki z Kaszub, Kociewia i Żuław – opisywała na naszej antenie przedstawicielka Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej – oprócz pięknych zakątków to także m.in. ubrania ozdobione kaszubskim haftem. Teraz promocja Pomorza jest skupiona na tym, by wydłużyć sezon poza wakacyjne miesiące. Procentują natomiast działania prowadzone w Czechach. Już dane za pierwszy kwartał pokazują, że liczba turystów z tego państwa wzrosła o połowę. – Pełnych statystyk dotyczących zakończonych właśnie wakacji jeszcze nie ma, ale można już powiedzieć że to był dobry sezon – oceniała na naszej antenie przedstawicielka Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

Link do filmu znajdziecie na Pomorskie Prestige a rozmowy posłuchacie jeszcze na radiokaszebe.pl.


Głosy słuchaczy

Twój głos

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *



The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Current track

Title

Artist

Wybierz jeden z adresów: