„Pokazujemy twarz regionu” – mówi Magdalena Węgrowicz o przekazie kierowanym do turystów w najnowszym spocie promującym Pomorze
Dziennikarz S. Bartosik, 26 września 2024
To część kampanii „Pomorskie Prestige: poczuj więcej”. Najnowszy filmik jest zachętą by zboczyć z głównych, utartych szlaków
Pokazano w nim smaczki z Kaszub, Kociewia i Żuław – opisywała na naszej antenie przedstawicielka Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej – oprócz pięknych zakątków to także m.in. ubrania ozdobione kaszubskim haftem. Teraz promocja Pomorza jest skupiona na tym, by wydłużyć sezon poza wakacyjne miesiące. Procentują natomiast działania prowadzone w Czechach. Już dane za pierwszy kwartał pokazują, że liczba turystów z tego państwa wzrosła o połowę. – Pełnych statystyk dotyczących zakończonych właśnie wakacji jeszcze nie ma, ale można już powiedzieć że to był dobry sezon – oceniała na naszej antenie przedstawicielka Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.
Link do filmu znajdziecie na Pomorskie Prestige a rozmowy posłuchacie jeszcze na radiokaszebe.pl.