Ponad 400 pomysłów w „Gdyńskim Biznesplanie”
Dziennikarz S. Bartosik, 11 lutego 2020

Dwukrotnie więcej osób niż przed rokiem spróbuje swoich sił w konkursie „Gdyński Biznesplan”. Zgłoszono doń 418 pomysłów na rozpoczęcie bądź rozwój firmy w mieście.
To pokłosie powrotu do poprzedniej formuły otwartej dla wszystkich. W ostatnich trzech latach nabór prowadzono wśród studentów. Niezmienny jest cel – pomoc w rozkręceniu własnej działalności.
Mówiła Beata Grzegorska z Gdyńskiego Centrum Wspierania Przedsiębiorczości. Uczestnicy mogą dopracować swój biznesplan na szkoleniach i warsztatach.
Startujący w „Gdyńskim Biznesplanie” do końca marca muszą dostarczyć swoje, dopracowane biznesplany. W puli nagród jest sto tys zł, w tym nagroda główna w wysokości 30 tys zł.
TagiGdynia