Zmiany organizacyjne w Urzędzie Gminy Żukowo

Dziennikarz , 10 lipca 2019

Klëka Radia Kaszëbë, 10.07.2019 13:55

Od 1 lipca nastąpiły zmiany w organizacji pracy Urzędu Gminy w Żukowie. Ma to związek z pracami modernizacyjnymi w budynku. Wydział ds. Ewidencji ludności i Dowodów osobistych został przeniesiony w miejsce, gdzie wcześniej znajdowało się pomieszczenie Pełnomocnika Burmistrza ds. Uzależnień.

Petenci mogą wchodzić do budynku od strony urzędowego parkingu. Wydział ds. Promocji Gminy także tymczasowo zmienił swoje miejsce – znajduje się obecnie w budynku OSP przy ulicy Kościerskiej 2A.

– Przenieśliśmy je ze względu na rozbudowę urzędu – mówił w audycji Dzień Dobry Kaszuby Tomasz Szymkowiak, zastępca Burmistrza Żukowa.

Rozbudowę Urzędu umożliwiły przenosiny OSP. Pomieszczenia pozostawione po straży pożarnej zostały przeznaczone do wykorzystania przez Urząd. – W zeszłym roku otrzymaliśmy pozwolenie na budowę i rozpoczęliśmy prace formalne dotyczące przetargu – mówił Tomasz Szymkowiak.

Dodatkowo żukowski OKiS w październiku zostanie przeniesiony w okolice Spichlerza. W zakresie prac jest również dostosowanie chodnika wzdłuż Urzędu przy ulicy Gdańskiej do potrzeb osób niepełnosprawnych. Całkowity koszt inwestycji to 2 miliony złotych. Prace powinny zostać ukończone w listopadzie bieżącego roku.


Głosy słuchaczy

Twój głos

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *



The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Current track

Title

Artist

Wybierz jeden z adresów: