Zmodernizowali część Urzędu Gminy w Żukowie

Dziennikarz , 29 stycznia 2020

„Nowe” skrzydło Urzędu Gminy w Żukowie zostanie otwarte 11 lutego. Przygotowano upominki dla pierwszych 20 osób, które tego dnia go odwiedzą.

Mowa o zmodernizowanej części urzędu, w której kiedyś znajdowała się siedziba Ochotniczej Straży Pożarnej. Przy wejściu głównym znajdą się: Biuro obsługi klienta, zespoły ewidencji ludności i dowodów osobistych oraz działalności gospodarczej. Od marca będzie tam można również załatwić sprawy związane z gospodarką odpadami. A już od 11 lutego w punkcie obsługi będzie można złożyć wniosek, a także otrzymać Kartę Mieszkańca Gminy Żukowo.

Wraz z otwarciem nowej części urzędu, do dyspozycji oddana zostanie również winda, a także pomieszczenie dostosowane dla matek karmiących oraz osób z małymi dziećmi. Na pierwszym piętrze znalazła się zmodernizowana sala obrad Rady Miejskiej.

Otwarcie zmodernizowanego skrzydła zaplanowano w Żukowie 11 lutego tuż przed rozpoczęciem pracy urzędu, czyli o 7:15.


Opinie czytelników

Zostaw opinię

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *



Current track

Title

Artist

Background