W Gdyni urzędowe sprawy można załatwić na Chwarznie-Wiczlinie w nowym Punkcie Obsługi Mieszkańców

Dziennikarz , 3 listopada 2025

Fot. gdynia.pl

Klëka Radia Kaszëbë 03.11.2025, 16:55

Przesuwamy obsługę petentów bliżej ich domów – tak w Gdyni opisują otwarcie terenowego Punktu Obsługi Mieszkańców. Zlokalizowano go na Chwarznie-Wiczlinie przy ulicy Tęczowej 37

To kolejne takie miejsce na mapie miasta po Rivierze czy lokalu przy ulicy 3. Maja. – Teraz mieszkańcy Chwarzna-Wiczlina i okolic będą mogli po sąsiedzku złożyć wniosek i odebrać dokumenty – mówią: prezydent Gdyni Aleksandra Kosiorek oraz dyrektor generalny Urzędu Miasta Łukasz Kobus.

A. Kosiorek: To wielka zmiana, bo nie będą musieli jeździć do centrum w celu sfinalizowania tego swojego wniosku. Bardzo się cieszę, wiem, że juz był pierwszy mieszkaniec, który przyszedł zapytać z pewnym niedowierzaniem, upewniał się czy na pewno może dzisiaj przyjechać tutaj zarejestrować swój samochód,

Ł. Kobus: W tym punkcie będą pracować stale cztery osoby. Będzie tutaj można złożyć wniosek, pisomo, podanie, które jest kierowane do Urzędu, będzie można wyronić kartę mieszkańca, doładować tę kartę miekańca jeżeli chodzi o przejazdy komunikacją publiczną, będzie można również załatwić wszystkie sprawy, które załatwia się w Wydziale Spraw Obywatelskich, czyli zameldować się, przemeldować, wymeldować, wyronić dowód osobisty, będzie można również zarejestrować samochód.

Podobny punkt ma powstać na Obłużu dla obsługi mieszkańców północnych dzielnic Gdyni. Na jego potrzeby jest adaptowany lokal usługowy przy ulicy Unruga.

Tagi

Głosy słuchaczy

Twój głos

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *



The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Current track

Title

Artist

Wybierz jeden z adresów: