NFZ otworzył sale obsługi klienta dla zainteresowanych profilem zaufanym
Dziennikarz S. Bartosik, 12 stycznia 2021
Narodowy Fundusz Zdrowia otworzył sale obsługi klienta dla zainteresowanych potwierdzeniem profilu zaufanego. Ma to związek z planowanym na 15 stycznia rozpoczęciem rejestracji do szczepień przeciw Covid-19 w ramach grupy „1”.
Posiadanie potwierdzonego profilu zaufanego jest warunkiem niezbędnym dla założenia Internetowego Konta Pacjenta, za którego pośrednictwem będzie można rejestrować się do szczepień. W naszym województwie sale obsługi klienta NFZ czynne są od 08:00 do 16:00 w Gdańsku przy Podwalu Staromiejskim 69, w Gdyni przy ulicy Śląskiej 53, w Chojnicach przy Leśnej 10 oraz w słupskiej delegaturze NFZ przy ulicy Poniatowskiego 4. Obsługa w salach NFZ będzie dotyczyła tylko i wyłącznie potwierdzania profilu zaufanego i zakładania Internetowego Konta Pacjenta.
Przypomnę, że będą trzy kanały do umawiania terminu szczepienia. Oprócz wspomnianego konta to telefon na bezpłatną infolinię 989 oraz zgłoszenie się do przychodni.