Pasażerowie ZKM Gdynia mogą zgłaszać online awarie

Dziennikarz , 16 kwietnia 2025

fot. UM Gdyni
Klëka Radia Kaszëbë 16.04.2025, 6:55

Ponad 120 osób skorzystało już z szybkiego kontaktu z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Chodzi o elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Uruchomiono je w ramach odświeżania strony ZKM pod koniec ubiegłego roku. Prosty formularz pozwala online zaproponować zmiany w rozkładach jazdy, zgłosić awarię tablicy informacyjnej na przystanku czy odwołanie od wyniku kontroli biletów. – Sprawa trafia do odpowiedniego pracownika – Marcin Gromadzki, rzecznik ZKM Gdynia – a czas jej wyjaśniania zależy od stopnia skomplikowania.

Jeśli to jest prosta naprawa zniszczonego rozkłady jazdy, po prostu dziękujemy i niezależnie od udzielenia informacji reagujemy. Jeśli jednak jest to wyjaśnienie jakiejś awantury, która miała miejsce przy okazji kontroli biletów, to trzeba zebrać dowody, notatki służbowe, zerknąć na zapisy kamer monitoringu i rozpatrzenie takiej sprawy może potrwać kilka dni.

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest zakładką na stronie ZKM Gdynia. Zaznaczają tam, że nadal można też korzystać z całodobowej, telefonicznej infolinii.

Tagi

Głosy słuchaczy

Twój głos

Twój adres e-mail nie będzie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *



The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.


Current track

Title

Artist

Wybierz jeden z adresów: