Pasażerowie ZKM Gdynia mogą zgłaszać online awarie
Dziennikarz P. Szëca, 16 kwietnia 2025

Ponad 120 osób skorzystało już z szybkiego kontaktu z Zarządem Komunikacji Miejskiej w Gdyni. Chodzi o elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
Uruchomiono je w ramach odświeżania strony ZKM pod koniec ubiegłego roku. Prosty formularz pozwala online zaproponować zmiany w rozkładach jazdy, zgłosić awarię tablicy informacyjnej na przystanku czy odwołanie od wyniku kontroli biletów. – Sprawa trafia do odpowiedniego pracownika – Marcin Gromadzki, rzecznik ZKM Gdynia – a czas jej wyjaśniania zależy od stopnia skomplikowania.
– Jeśli to jest prosta naprawa zniszczonego rozkłady jazdy, po prostu dziękujemy i niezależnie od udzielenia informacji reagujemy. Jeśli jednak jest to wyjaśnienie jakiejś awantury, która miała miejsce przy okazji kontroli biletów, to trzeba zebrać dowody, notatki służbowe, zerknąć na zapisy kamer monitoringu i rozpatrzenie takiej sprawy może potrwać kilka dni.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta jest zakładką na stronie ZKM Gdynia. Zaznaczają tam, że nadal można też korzystać z całodobowej, telefonicznej infolinii.